Original title: Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace
Translated title: Valorization of the marketing strategy of the selected social service organization, under the law of social services 108/2006 Sb., and proposal of its innovation.
Authors: ŠAFRÁNEK, Libor
Document type: Master’s theses
Year: 2010
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: law about social services; Marketing; marketing planning; social services; Marketing; marketingové plánování; zařízení sociálních služeb; zákon o sociálních službách.
Citation: ŠAFRÁNEK, Libor. Zhodnocení marketingové strategie vybraného zařízení sociálních služeb v podmínkách působení zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách a návrh její inovace. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/16489

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51994


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share