Název:
Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie
Překlad názvu:
Approaches to pupils in need of support at primary school during the COVID-19 pandemic
Autoři:
KREJČOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá přístupy k žákům s potřebou podpory na prvním stupni základní školy v době distanční výuky od března 2020 do března 2021. Teoretická část se zaměřuje na téma socializace, dále popisuje jednotlivé přístupy ke vzdělání, překážky sociálního začleňování, možnosti podpory, inkluzi v zahraničí, distanční vzdělávání a příslušnou legislativu. V praktické části je představen základní výzkumný problém, metody výzkumu, výzkumné otázky a cíl šetření. V závěru je rozepsána analýza dat, shrnutí šetření a diskuze.The bachelor's thesis deals with approaches to pupils in need of support at the first level of primary school during distance learning from March 2020 to March 2021. The theoretical part focuses on the topic of socialization, further describes individual approaches to education, obstacles to social inclusion, support options, inclusion in abroad, distance education and relevant legislation. In the practical part, the basic research problem, research methods, research questions and the goal of the investigation are presented. In the conclusion, the data analysis, summary of the investigation and discussion are detailed.
Klíčová slova:
podpůrná opatření; Přístupy ke vzdělání; socializace; žáci s potřebou podpory; Approaches to Education; pupils in need of support; socialization; supporting measures Citace: KREJČOVÁ, Tereza. Přístupy k žákům s potřebou podpory na 1. stupni ZŠ v době pandemie. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/65620