Název: Přístup učitelů k problematickým žákům a řešení problematických situací
Překlad názvu: Teachers' approach to problematic students and solving problematic situations
Autoři: KOLÁŘOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalitativní výzkum; polo-strukturovaný rozhovor; problematické chování; učitelé; problematic behaviour; quality research; semi-structured interview; teachers
Citace: KOLÁŘOVÁ, Kateřina. Přístup učitelů k problematickým žákům a řešení problematických situací. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/65520

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518833


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet