Original title: Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému
Translated title: The Use of Promotion as a Tool of Marketing Mix in the Selected Organization of Education Systém
Authors: ŠINKOVÁ, Jiřina
Document type: Master’s theses
Year: 2021
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Consumer Satisfaction; Education System; Exhibitions and Trade Fairs; Marketing; Promotion; Promotional Mix; Social Networks; Marketing; Propagace; Propagační mix; Sociální sítě; Spokojenost spotřebitelů; Vzdělávací systém; Výstavy a veletrhy
Citation: ŠINKOVÁ, Jiřina. Využití promotion jako nástroje marketingového mixu u vybraného subjektu vzdělávacího systému. České Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/65239

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518680


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share