Original title: Marketingová strategie příspěvkové organizace
Translated title: Marketing Strategy of the Contributory Organization
Authors: ČAREK, Martin
Document type: Bachelor's theses
Year: 2022
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: contributory organization; marketing; marketing mix; marketing stratégy; SWOT analysis.; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; příspěvková organizace; SWOT analýza
Citation: ČAREK, Martin. Marketingová strategie příspěvkové organizace. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/64240

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518186


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share