Název: Sociální sítě jako nástroj marketingu
Překlad názvu: Social networks as a marketing tool
Autoři: HAVLÍKOVÁ, Denisa
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: content marketing; marketingová komunikace; online marketing; sociální média; sociální sítě; content marketing; marketing communication; online marketing; social media; social networks
Citace: HAVLÍKOVÁ, Denisa. Sociální sítě jako nástroj marketingu. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64144

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518141


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet