Název:
Sociální sítě jako nástroj marketingu
Překlad názvu:
Social networks as a marketing tool
Autoři:
HAVLÍKOVÁ, Denisa Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Sociální média a sítě jsou fenoménem dnešní doby. Technologický vývoj a propojenost světa skrze internet napomohl velkému rozmachu internetového marketingu. V současnosti je online marketing na sociálních sítích často užívaným nástrojem marketingové komunikace firem, jelikož sociální sítě jsou jedním z dostupných kanálů, které nám umožňují oslovit doslova miliony lidí. Dá se říci, že marketing na sociálních sítích je nepřímým způsobem, jak ovlivnit zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. První část je teoretická, ve které jsou definovány základní pojmy související s online marketingem. Druhá, metodická část vysvětluje postupy pro vyhotovení praktické části práce. V poslední, praktické části se práce věnuje výsledkům dotazníkového šetření a vnější analýzou vybrané firmy. Na závěr je vytvořen návrh pro firmu, která v této oblasti marketingu začíná.Social media and networks are a phenomenon these days. Technological developments and the connectedness of the world through the Internet have helped the great expansion of internet marketing. Currently, online marketing on social networks is often used as a tool for companies' marketing communications, as social networks are one of the available channels that allow us to reach literally millions of people. You could say that marketing on social networks is an indirect way of influencing the customer. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical, in which the basic concepts related to online marketing are defined. The second, methodical part explains the procedures for producing the practical part of the work. In the last, practical part, the work is devoted to the results of the questionnaire investigation and the external analysis of the selected firm. Finally, a proposal is made for a company that starts in this area of marketing.
Klíčová slova:
content marketing; marketingová komunikace; online marketing; sociální média; sociální sítě; content marketing; marketing communication; online marketing; social media; social networks Citace: HAVLÍKOVÁ, Denisa. Sociální sítě jako nástroj marketingu. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/64144