Název:
Využití sociálních medií v podnikové praxi
Překlad názvu:
Use of social media in business practise
Autoři:
ZEMANOVÁ, Nikola Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních médií a jeho využitím v marketingu podniku. Konkrétně pojednává o možnostech marketingové komunikace na internetu a současných trendech v této oblasti, které souvisí s popisem marketingových nástrojů v online marketingu. Na základě analýzy marketingových nástrojů jsou popsány nejpopulárnější sociální média. Výzkum je prováděn na společnosti Fleppi s.r.o., která se zabývá prodejem papírenských potřeb v České republice. Analýza sociálních médií společnosti se zaměřuje na prováděné aktivity na Instagramu a Facebooku. Součástí analýzy je i rozhovor s majitelkou společnosti. Výsledky výzkumného šetření přinášejí zpětnou vazbu, která společnosti pomůže při tvorbě inovací s cílem zlepšení prezentace společnosti na sociálních mediích.The bachelor thesis deals with the phenomenon of social media and their use in company marketing. Specifically, it discusses the possibilities of marketing communication on the internet and the current trends in this area, which relates to the description and analysis of marketing tools in online marketing. Based on the analysis of marketing tools are analyzed the most popular social media. The research is conducted on the company Fleppi s.r.o, which deals with sales of stationery supplies in the Czech Republic. The analysis of its social media focuses on Instagram and Facebook activities. Part of the analysis is also an interview with the owner of the company. The results bring feedback, which will help the company make any necessary changes to its activities on social networks and make a better marketing strategy.
Klíčová slova:
marketing; marketingová strategie; sociální média; sociální sítě; marketing; marketing strategy; social media; social networks Citace: ZEMANOVÁ, Nikola. Využití sociálních medií v podnikové praxi. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63942