Název: Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí
Překlad názvu: Foreign inspiration in the marketing of banking institutions
Autoři: DRDOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovní marketing; banky; marketing; marketingová komunikace; bank marketing; banks; marketing; marketing communication
Citace: DRDOVÁ, Jana. Zahraniční inspirace v marketingu bankovních institucí. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63675

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-517886


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet