Název: Španělský jazyk v tištěné reklamě: stylistické prostředky
Překlad názvu: Spanish Language in Printed Advertising: Stylistic Means
Autoři: BARTOKOVÁ, Zuzana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fonetické figury; syntaktické; sémantické; phonetic figures; semantic; syntactic
Citace: BARTOKOVÁ, Zuzana. Španělský jazyk v tištěné reklamě: stylistické prostředky. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/16273

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51787


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet