Název:
Vliv úzkosti na studijní výkony žáků v anglickém jazyce
Překlad názvu:
The impact of anxiety on students' performance in English language
Autoři:
NĚMCOVÁ, Hana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce zkoumá vliv úzkosti na výkony žáků v hodinách anglického jazyka. V dnešní době se již tématem úzkosti zabývá mnoho odborníků a není přehlížené, jako dříve bývalo. Dobré psychické rozpoložení žáka je nezbytnou součástí k dosažení příznivých studijních výsledků a celkově k vývoji žáka. Tato teorie je potvrzena i v této bakalářské práci, která popisuje stavy úzkosti ve školním prostředí a jevy s ní spojené. Součástí je rozbor několika metod k redukci testové úzkosti a je zároveň navržena metoda ke snižování testové úzkosti. Lze konstatovat, že vliv úzkosti má vliv na žákův výkon a tato úzkost může být různými metodami zmírněna.This bachelor thesis focuses on the impact of test anxiety on student's achievement in classes of English language. This theme is becoming more popular, and a lot of experts are looking into this issue. Good mental state of the pupil is necessary when achieving good results and the overall good development of the pupil. This theory is also confirmed in this bachelor's thesis, which describes the states of anxiety in the school environment and the phenomena associated with it. It includes an analysis of several methods to reduce test anxiety and at the same time a method to reduce test anxiety is proposed. It can be stated that the effect of anxiety affects the performance of students and this anxiety can be affected by mitigation methods.
Klíčová slova:
testová úzkost; úzkost; školní výkon; anxiety; school performance; test anxiety Citace: NĚMCOVÁ, Hana. Vliv úzkosti na studijní výkony žáků v anglickém jazyce. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/63604