Název:
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve waldorfské škole
Překlad názvu:
Education of Pupils with Special Educational Needs at Waldorf Schools
Autoři:
TRÁVNÍČKOVÁ, Renata Ela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářské práce je zaměřena na problematiku vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v prostředí české základní školy typu waldorfského školství. Teoretická část definuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále je charakterizována waldorfská pedagogika. Výzkumná část práce byla relizována s využitím kvalitativního typu výzkumu. Výzkumný soubor tvořili pedagogičtí pracovníci, kteří se přímo účastnily edukačního procesu žáků s OMJ.The bachelor thesis addresses the issue of educating students with a different mother tongue (DMT) in the environment of a Czech elementary Waldorf-type school. The theoretical part defines a student with special educational needs. Next, Waldorf education is described. The research part of the thesis was implemented using a qualitative type of research. The research group included teaching staff who directly participated in the educational process of DMT students.
Klíčová slova:
druhý jazyk; podpůrná opatření; speciální vzdělávací potřeby; waldorfské školství; žák s odlišným mateřským jazykem; a student with a different mother tongue; second language; special educational needs; support measures; Waldorf education Citace: TRÁVNÍČKOVÁ, Renata Ela. Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve waldorfské škole. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/61739