Název: Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu
Překlad názvu: Influences in the marketing environment for the selected company
Autoři: HRUBEŠ, Marek
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: makroprostředí; marketingové prostředí; mikroprostředí; PEST analýza; Porterův model pěti konkurenčních sil v odvětví; macro environment; marketing environment; micro environment; PEST analysis; Porter´s Five Forces model
Citace: HRUBEŠ, Marek. Vlivy působící v marketingovém prostředí na vybranou firmu. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/61123

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-516418


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet