Název:
Problematika interpunkce ve výukové praxi na 2. stupni ZŠ
Překlad názvu:
The issue of punctuation in the teaching practice at the second grade of primary school
Autoři:
POSTLOVÁ, Natálie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je zmapovat problematiku interpunkce ve výukové praxi na 2. stupni ZŠ. V teoretické části práce je ve čtyřech řadách učebnic českého jazyka sledována tato pravopisná záležitost napříč různými ročníky a následně jsou pak komparovány způsoby výkladu a cvičení co do ucelenosti, vhodnosti a pestrosti. Praktická část práce je směřována k vytvoření výukového listu, jenž zahrnuje vlastní výklad této pravopisné záležitosti a jehož součástí je také list pracovní, který zahrnuje nápaditá cvičení a úkoly pro procvičení problematiky interpunkce.The aim of the Bachelor thesis is to map the topic of punctuation within the lower secondary school educational practice. Theoretical part of the thesis consists of the description of punctuation issue dealt in the four specific Czech language textbook series intended for various school grades. The textbook series are mutually compared in relation to the way of explanation of the given issue and the variety, consistency and appropriateness of used exercises. Practical part of the thesis targets to create an exercise sheet consisting of the issue explanation and various creative exercises and tasks to practice punctuation.
Klíčová slova:
interpunkce; porovnání učebnic; pracovní list; učebnice českého jazyka; comparison of textbooks; Czech language textbook; exercise sheet; punctuation Citace: POSTLOVÁ, Natálie. Problematika interpunkce ve výukové praxi na 2. stupni ZŠ. České Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59829