Název: Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky
Překlad názvu: Marketing Communication of a Chosen Retail Unit
Autoři: VONDRYSKA, David
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza společnosti; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingové nástroje; analysis of the company; communication mix; Marketing communication; marketing instruments
Citace: VONDRYSKA, David. Marketingová komunikace u vybrané maloobchodní jednotky. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515494


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet