Název:
Marketingový plán vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing plan of a chosen company
Autoři:
BLÜML, Kristýna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení v podobě nových nebo upravených marketingových aktivit.The subject of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing activities in a chosen company and to propose a marketing plan for the next period. The work is based on the necessary analyzes and presents a proposal with a solution in the form of new or modified marketing activities.
Klíčová slova:
expanze; Marketing; zákazník; customer; expansion; Marketing Citace: BLÜML, Kristýna. Marketingový plán vybraného podniku. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59164