Original title:
Marketingový plán vybraného podniku
Translated title:
Marketing plan of a chosen company
Authors:
BLÜML, Kristýna Document type: Master’s theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit ve vybraném podniku a navrhnout pro něj marketingový plán pro další období. Práce vychází z potřebných analýz a předkládá návrh řešení v podobě nových nebo upravených marketingových aktivit.The subject of the diploma thesis is to analyze and evaluate the current state of marketing activities in a chosen company and to propose a marketing plan for the next period. The work is based on the necessary analyzes and presents a proposal with a solution in the form of new or modified marketing activities.
Keywords:
customer; expansion; Marketing; expanze; Marketing; zákazník Citation: BLÜML, Kristýna. Marketingový plán vybraného podniku. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/59164