Název:
Inovační aktivity prodejce automobilů
Překlad názvu:
Car dealership innovative activities
Autoři:
KUTLÁKOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce definuje pojem inovace, inovativní marketing a konkurence. Konec teoretické části se zabývá finančními ukazateli hodnotící efektivnost inovace. Praktická část charakterizuje vybraný podnik a poté je navržena nová marketingová inovace v podobě propojení více služeb do jednoho balíčku. Dále návrh na rozšíření věrnostního programu a využití placené reklamy na sociálních sítích.The thesis defines the concept of innovation, innovative marketing and competition. The end of the theoretical part deals with financial indicators evaluating the effectiveness of innovation. The practical part characterizes the selected company and a new marketing innovation is proposed in the form of connecting multiple services into one package. Furthermore, a proposal to expand the loyalty program and the use of paid advertising on social networks.
Klíčová slova:
ekonomická situace; inovace; konkurence; marketing; competition; economic situation; innovation; marketing Citace: KUTLÁKOVÁ, Michaela. Inovační aktivity prodejce automobilů. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/59063