Název:
Informovanost učitelů středních zdravotnických škol o koordinované rehabilitaci
Překlad názvu:
Awareness of the Teachers of secondary health School about Coordinated Rehabilitation
Autoři:
BERKOVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce s názvem "Informovanost učitelů středních zdravotnických škol o koordinované rehabilitaci" se zabývá koordinovanou rehabilitací a spoluprací v multidisciplinárním týmu. Cílem práce je zjistit informovanost učitelů středních škol o koordinované rehabilitaci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zpracovává základní pojmy a legislativní náležitosti, které s koordinovanou rehabilitací souvisí. Jsou zde popsány jednotlivé složky koordinované rehabilitace se zaměřením na složku pedagogicko-výchovnou. Nalezneme zde informace o práci v multidisciplinárním týmu v rámci pedagogického procesu. V praktické práci je popsána metodologie výzkumu. Práce je založena na kvalitativním výzkumu. Jako výzkumná metoda byl zvolen rozhovor. Jednalo se o znalostní rozhovor, který obsahoval 20 otázek. Rozhovory byly realizovány se třemi učiteli středních zdravotnických škol. Zjištěné informace byly zpracovány tematickou analýzou. Z výsledku bylo zjištěno, že učitelé znají koordinovanou rehabilitaci, i přes její absenci v rámcově vzdělávacím programu. Dále bylo zjištěno, že učitelé nepracují v multidisciplinárním týmu.The bachelor thesis entitled "Awareness of secondary medical school teachers about coordinated rehabilitation" deals with coordinated rehabilitation and cooperation in a multidisciplinary team. Purpose of the task is to find out the awareness of secondary school teachers about coordinated rehabilitation. The task is spread into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic concepts and legislative requirements related to coordinated rehabilitation. The individual components of coordinated rehabilitation are described here, focusing on the pedagogical-educational component. Here you will find information about working in a multidisciplinary team within the pedagogical process. The practical task describes the research methodology. The task is based on qualitative research. An interview was chosen as the research method. It was a knowledge interview that contained 20 questions. Interviews were conducted with three teachers of high medical schools. Obtained information was processed by thematic analysis. From results was found that teachers know coordinated rehabilitation, despite its absence in the framework educational program. It was also found that teachers do not work in a multidisciplinary team.
Klíčová slova:
informovanost; Koordinovaná rehabilitace; multidisciplinární tým; Rámcově vzdělávací program; učitel; Coordinated rehabilitation; Framework educational program; information; multidisciplinary team; teacher Citace: BERKOVÁ, Petra. Informovanost učitelů středních zdravotnických škol o koordinované rehabilitaci. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/58965