Název:
Marketing a obchodní modely v online sociální síti
Překlad názvu:
Marketing and business models in the online social network
Autoři:
PERZL, Tomáš Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zajímá marketingem na online sociální síti. Teoretická část se věnuje historii marketingu obecně a tyto znalosti dále prohlubuje principy, které se v oblasti online marketingu objevují dnes. Pozornost je věnována i obecné odpovědnosti společnosti jako celku na sociálních sítích. Praktická část se zabývá konkrétními ukázkovými modely, které v současné době fungují na sociálních sítích. Jedním z modelů je profil, který je zaměřený na lokálních podnikatele v době pandemie viru Co-VID19, v momentech, kdy byl zakázaný volný pohyb osob a s tím zároveň přišlo i značné omezení pro podnikatelé. Druhým z modelů je podnikatelský záměr, který směřuje na propagaci cestování po kraji jižních Čech pomocí sociálních profilů na Facebooku a Instagramu. Pozornost je věnována odlišnostem mezi jednotlivými sociálnímí sitěmi, algoritmizaci sociálních sítí a dále se zabývá tvorbou kampaně na podporu budování obecného povědomí o značce jako takové.This diploma thesis deals with internet marketing, more specifically so-called social media marketing. The theoretical part begins with description of nowadays social media marketing principles and also focuses on what should be the natural responsibility of society, which is spending time on those platforms. It also explains current goals and direct of the social media marketing. The practical part is based on two real world examples of social media profiles. One is focused on helping local business during the Co-VID19 pandemic shutdown in the non-profit way. The second one is about opening a business opportunity by creating account on the social media, which is focused on traveling across the region of South Bohemia. The goal is to describe how to create a profile on social media, what are the differences between managing Facebook or Instagram page, how does the algorithms work and also how much does it cost to build a big social media profile. This diploma thesis also focuses on how it is possible to earn on marketing happening on social media via shared content and paid partnership with brands.
Klíčová slova:
algoritmy; blog o cestování; facebook; instagram; marketing; online; sociální média; algorithms; Facebook; Instagram; marketing; online; social media; travel blog Citace: PERZL, Tomáš. Marketing a obchodní modely v online sociální síti. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57494