Název: Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku
Překlad názvu: Business culture as a factor of business success
Autoři: MARKOVÁ, Vladimíra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; informovanost; komunikace; organizování; podniková kultura; zpětná vazba; analysis; business-culture; communication; feedback; foreknowledge; organizing; survey
Citace: MARKOVÁ, Vladimíra. Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11020

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51466


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet