Název:
Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku
Překlad názvu:
Business culture as a factor of business success
Autoři:
MARKOVÁ, Vladimíra Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Podnikovou kulturu reprezentují řadoví zaměstnanci, jejich vztahy mezi nimi, vztahy zaměstnanců s nadřízenými a také to, do jaké míry se jednotliví zaměstnanci ztotožňují s cíly firmy. Tato práce si klade za cíl analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném podniku a navrhnout možná řešení pro zlepšení současného stavu. Dílčím cílem je srovnat podnikovou kulturu s konkurenčním podnikem a definovat klíčové oblasti pro efektivnější implementaci podnikové kultury v podniku. Analyzován je elektrostavební podnik. Hlavním podkladem pro stanovení objektivních závěrů analýzy bylo uskutečnění dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení. Business culture is represented by ordinary staff, their relationship to each other and their relationship to their bosses and it is also represented by the amount of company{\crq}s goals they identify themselves with. This thesis aims to analyze the business culture of a particular company and to make suggestions to improve the existing state-of-the-art. The partial aim of the thesis is to compare the level of business culture of a chosen company with another competing company{\crq}s level of business culture and to define the key domains that enable us to implement higher level of business culture in the company more effectively. The company to get analyzed is a building company that specializes in power industry devices building-up. The deep staff and business culture survey that took place among the staff and was evaluated afterwards was the basis of information for making matter-of-fact conclusions which was the final objective of the thesis.
Klíčová slova:
analýza; dotazník; informovanost; komunikace; organizování; podniková kultura; zpětná vazba; analysis; business-culture; communication; feedback; foreknowledge; organizing; survey Citace: MARKOVÁ, Vladimíra. Podniková kultura jako faktor úspěšnosti podniku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11020