Název:
Marketingový mix vybraného minipivovaru
Překlad názvu:
Marketing mix of a selected mini-brewery
Autoři:
HARBÁČKOVÁ, Iveta Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem diplomové práce je marketingový mix vybraného minipivovaru. Diplomová práce má vytvořit reálný návrh produktu, ceny, propagace, distribuce a působení na našem trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou, na kterou je navázána praktická resp. analytická část, a aplikační, v níž bude provedena analýza využití marketingových nástrojů na vybraný minipivovar. Dále bude provedena SWOT analýza minipivovaru. Pro návrh efektivního marketingového mixu budou využity i výsledky vlastního marketingového výzkumu formou rozeslaného dotazníku "Analýza spokojenosti zákazníků s produkty minipivovaru".The topic of my thesis is a marketing mix of a chosen minibrewery. The thesis should create a real plan of thr product, price, promotion, distribution and the influence on our market. The thesis is divided into two parts. the theoretical one which is linked to the practical, in other words the analytical part; and, the application part in which an analysis wil be performed using the marketing tools for the chosen minibrewery. Further on, a SWOT analysis in the minibrewery will be carried out. To propose an effective marketing mix there will be included the results of my own marketing survey in the form of a distributed questionnaire called "Analysis of customer satisfaction with the products of the minibrewery".
Klíčová slova:
Marketingový mix; marketingový výzkum; SWOT analýza; Marketing mix; marketing survey; SWOT analysis Citace: HARBÁČKOVÁ, Iveta. Marketingový mix vybraného minipivovaru. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57347