Název:
Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev
Překlad názvu:
Potential of internet selling of food to customers of consumer co-operatives
Autoři:
HRONOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit zájem zákazníků prodejen spotřebních družstev o nákup potravin přes internet. Na základě výsledků z marketingového výzkumu bylo poté cílem navrhnout doporučení pro vybrané spotřební družstvo Jednota působící v okrese České Budějovice, které zahrnuje prodejny Terno a prodejny Trefa. Všechny návrhy uvedené v praktické části jsou navrženy k zavedení a spuštění online supermarketu Jednota v okrese České Budějovice.The aim of this thesis was to evaluate the potential interest of customers of the shops of consumer co-operatives in buying food via the Internet. Based on the results of marketing research, the aim was then to propose recommendations for a selected consumer co-operative Jednota, which operates in the district of České Budějovice, including Terno and Trefa stores. All the suggestions presented in the practical part are designed to introduce and launch an online supermarket Jednota in the district of České Budějovice.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; e-shop; internetový prodej potravin; spotřební chování; spotřební družstva; consumer behavior; consumer co-operatives; e-shop; internet selling of food; questionnaire survey Citace: HRONOVÁ, Lenka. Potenciál internetového prodeje potravin zákazníkům spotřebních družstev. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/57020