Název: Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Překlad názvu: Modern Marketing Communication of selected Town in the Field of Tourism
Autoři: VARGOVÁ, Lucie
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; destinace; komunikační mix; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci; communication mix; destination; marketing communication in tourism; new trends in marketing communication; tourism
Citace: VARGOVÁ, Lucie. Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56998

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-514499


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet