Název:
Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu
Překlad názvu:
Montanistic tourism as an opportunity for the development of new tourism
Autoři:
ADAMCOVÁ, Veronika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou hornického cestovního ruchu ve vybraném regionu. Práce analyzuje příležitosti pro vývoj nových produktů hornického turismu. Zvoleným regionem je Příbram a Příbramsko a práce se blíže zaměřuje na Hornické muzeum Příbram, které je jedním z nejstarších muzeí v České republice. Cílem bakalářské práce je vytvořit nové produkty montánního cestovního ruchu, navrhnout opatření a přispět tak ke zlepšení služeb a potenciálu Hornického muzea Příbram. Návrhy a doporučení vychází z analýzy spokojenosti zákazníků s návštěvou Hornického muzea. Průzkum byl proveden pomocí dotazníků shromážděných v září a říjnu mimo hlavní sezónu. Dotazníky vyplňovali návštěvníci muzea během akcí nebo po prohlídce v dolech. Na základě výsledků je navrženo několik opatření ke zlepšení využití potenciálu montánního turismu.The bachelor thesis deals with the problematics of mining tourism in a chosen region. The work analyses opportunities for development of the new mining tourism products. The chosen region is Příbram region and it is specifically focused on the Mining Museum Příbram which is one of the oldest museums in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to create new products of mining tourism, propose measures and contribute to improvement of services and potential of the Mining Museum Příbram. It is based on the analyses of customer satisfaction with visit of the Mining Museum. The survey was conducted using questionnaires collected in September and October, out of the main season. The questionnaires were completed by the Museum visitors during events or after the tour in mines. Based on the results, several measures are proposed to improve the exploitation of the potential for the mining tourism.
Klíčová slova:
hornictví; montánní turismus; produkt cestovního ruchu; Příbram; mining; montan tourism; region of Příbram; tourism products Citace: ADAMCOVÁ, Veronika. Montánní turismus jako příležitost pro tvorbu nových produktů cestovního ruchu. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/56961