Název:
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
Překlad názvu:
Chosen problems of the consumer protection
Autoři:
KANDOVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění povědomí spotřebitelů o svých právech v oblasti ochrany spotřebitele. Vedlejší cíl má za úkol zjistit znalosti spotřebitelů o působnosti výrobků a produktů regionálních značek na území Jihočeského kraje a zkušenosti s jejich reklamací. Informace byly získány marketingovým výzkumen, konkrétně metodou dotazování. Vlastní práce obsahuje výsledky marketingového výzkumu prezentované pomocí tabulek a grafů, a návrhy na řešení. V závěru jsou všechny zjištěné informace shrnuty.The main aim of bachelor is finding awareness of consumers about their laws of consumer protection. The alternate target is tasked to find consumer´s knowledge about activity of products of region´s marks on territory of South Bohemia, and experience with their claim. The information was obtained by marketing research, especially by method of questioning. The part of own work contains results of marketnig research, which are presented by charts and graphs, and proposals of resolution. At the close all finding information are summarized.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; ochrana spotřebitele; regionální značky; reklamace; spotřebitel; claim; consumer; consumer protection; marketing research; region´s marks Citace: KANDOVÁ, Kristýna. Vybrané problémy ochrany spotřebitele. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/16796