Název:
Employer Branding ve vybrané organizaci
Překlad názvu:
Employer Branding in selected company
Autoři:
ŠEREDOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na Employer Branding ve vybrané organizaci. Cílem práce je navrhnout změny, které povedou ke zlepšení současného stavu. Tyto změny jsou navrženy na základě analýzy Employer Brandingových nástrojů vybrané společnosti. Práce je rozdělena do třech na sebe navzájem navazujících částí. První z nich je teoretická část, ve které byly zpracovány poznatky načerpané z odborné literatury či internetových zdrojů. Práce dále pokračuje praktickou částí, v níž je zpracována charakteristika vybrané organizace a jejích Employer Brandingových aktivit a nástrojů. Praktická část se rovněž zabývá analýzou výsledků dotazníkového šetření. Poslední částí práce jsou doporučení, která byla navržena na základě nedostatků zjištěných v průběhu zpracování praktické části.The diploma thesis is focused on Employer Branding in a selected organization. The aim of the work is to propose changes that will lead to the improvement of the current state. These changes are designed based on the analysis of Employer Branding tools of the selected company. The work is divided into three consecutive parts. The first of them is the theoretical part, in which the findings drawn from the literature or Internet sources were processed. The work continues with the practical part, which deals with the characteristics of the selected organization and its Employer Branding activities and tools. The practical part also deals with the analysis of the results of the questionnaire survey. The last part of the work are recommendations that were designed based on the shortcomings identified during the processing of the practical part.
Klíčová slova:
Employee Value Proposition; Employer Branding; kompetenční model; marketing; personální marketing; značka zaměstnavatele; competition model; employee value proposition; Employer Branding; marketing; personal marketing Citace: ŠEREDOVÁ, Zuzana. Employer Branding ve vybrané organizaci. České Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53516