Název:
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Překlad názvu:
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Autoři:
HOFBAUEROVÁ, Kristýna Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá značkou Fairtrade. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak studenti a zaměstnanci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích vnímají značku Fairtrade. Práce je zaměřena na informace o značce, Fairtrade a jeho historii. Zaměřuje se také na metody marketingového výzkumu a jeho funkci. Tato práce zahrnuje dotazníkové šetření, které odhaluje vnímání značky Fairtrade studenty a zaměstnanci Ekonomické fakulty.The bachelor thesis deals with the brand Fairtrade. The main goal of this bachelor thesis is to find out how students and employees of the Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice perceive the Fairtrade brand. The work is focused on information about brand, Fairtrade and its history. It is also focused on methods of marketing research and its function. This work includes questionnaire survey which discoveres the perception of Fairtrade by students and employees of the Faculty of Economics.
Klíčová slova:
Ekonomická fakulta.; Fairtrade; marketingový výzkum; povědomí; Značka; awareness; Brand; Faculty of Economics.; Fairtrade; marketing research Citace: HOFBAUEROVÁ, Kristýna. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53182