Název: Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Překlad názvu: The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Autoři: HOFBAUEROVÁ, Kristýna
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Ekonomická fakulta.; Fairtrade; marketingový výzkum; povědomí; Značka; awareness; Brand; Faculty of Economics.; Fairtrade; marketing research
Citace: HOFBAUEROVÁ, Kristýna. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/53182

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513817


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet