Original title: Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Translated title: The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Authors: HOFBAUEROVÁ, Kristýna
Document type: Bachelor's theses
Year: 2020
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: awareness; Brand; Faculty of Economics.; Fairtrade; marketing research; Ekonomická fakulta.; Fairtrade; marketingový výzkum; povědomí; Značka
Citation: HOFBAUEROVÁ, Kristýna. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53182

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513817


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2024-03-17


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share