Original title:
Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích
Translated title:
The brand perception of Fairtrade at the Faculty of Economics, University of South Bohemia
Authors:
HOFBAUEROVÁ, Kristýna Document type: Bachelor's theses
Year:
2020
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce se zabývá značkou Fairtrade. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak studenti a zaměstnanci Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích vnímají značku Fairtrade. Práce je zaměřena na informace o značce, Fairtrade a jeho historii. Zaměřuje se také na metody marketingového výzkumu a jeho funkci. Tato práce zahrnuje dotazníkové šetření, které odhaluje vnímání značky Fairtrade studenty a zaměstnanci Ekonomické fakulty.The bachelor thesis deals with the brand Fairtrade. The main goal of this bachelor thesis is to find out how students and employees of the Faculty of Economics of the University of South Bohemia in České Budějovice perceive the Fairtrade brand. The work is focused on information about brand, Fairtrade and its history. It is also focused on methods of marketing research and its function. This work includes questionnaire survey which discoveres the perception of Fairtrade by students and employees of the Faculty of Economics.
Keywords:
awareness; Brand; Faculty of Economics.; Fairtrade; marketing research; Ekonomická fakulta.; Fairtrade; marketingový výzkum; povědomí; Značka Citation: HOFBAUEROVÁ, Kristýna. Vnímání značky Fairtrade na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/53182