Název:
Tourismus und Werbung. Ein Vergleich unterschiedlicher Strategien in Südböhmen und Oberösterreich
Překlad názvu:
Tourism and its promotion. Comparison between different strategies of South Bohemia and Upper Austria
Autoři:
BEZROUKOVÁ, Tereza Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
ger
Abstrakt: [cze][eng] Anotace: Tato práce se věnuje dvěma sousedním regionům {--} jižním Čechám a Hornímu Rakousku {--} a to zejména z pohledu cestovního ruchu. Porovnává oba regiony z hlediska rozlohy, počtu obyvatelstva, struktury hospodářství, turistické návštěvnosti v minulých letech a jejich potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu. Součástí textu je také stručný seznam nejzajímavějších a nejnavštěvovanějších turistických cílů jižních Čech a Horního Rakouska. Druhá část této práce se věnuje nejnovějším trendům v cestovním ruchu, dále pak managementu a marketingu turistické destinace. Zmíněn je také marketingový mix aplikovaný pro oblast turismu a hlavní formy propagace v turismu. Závěr textu obsahuje analýzu slabých a silných stránek obou regionů a návrhy opatření na zlepšení současného stavu, zejména v oblasti internetové propagace. Jedním z dalších návrhů je vytváření nových produktů cestovního ruchu a podpora přeshraniční spolupráce, čemuž se věnují dvě samostatné podkapitoly. Annotation: This work attends to two neighbouring regions {--} South Bohemia and Upper Austria {--} especially in light of tourist trade. It compares both regions as for their area, number of inhabitants, economical structure, tourist visit rate during passed years and their potential for development of tourism. Another part of the text contains a short list of the most interesting and of the most visited tourist targets of South Bohemia and Upper Austria. The second part of this work devotes to the latest trends in tourism, further to management and marketing of a tourist destination. There was as well the marketing-mix applied for tourist trade and main forms of promotion in tourism mentioned. The closing of my work contains an analysis of weaknesses and strong points ob both regions and brings suggestions moves for improvement of the present state {--} especially in the field of internet-presentation. One of the other improvement suggestions is for example creation of new tourist products or support of the cooperation between both regions. These suggestions are described in the last two separate subchapters.
Klíčová slova:
promotion; South Bohemia; tourism; Upper Austria Citace: BEZROUKOVÁ, Tereza. Tourismus und Werbung. Ein Vergleich unterschiedlicher Strategien in Südböhmen und Oberösterreich. České Budějovice, 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9248