Název:
Řízení služeb zákazníkům v malé firmě
Překlad názvu:
MANAGEMENT OF SERVICES FOR CUSTOMERS IN A SMALL FIRM
Autoři:
HAKL, Jakub Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá oblastí služeb, které jsou významným faktorem při tvorbě konkurenčních výhod firem působících v současné tržní ekonomice. První část práce se zabývá analýzou historického vývoje společnosti ODŠŤAVŇOVAČE s.r.o.. S využitím dotazníkového šetření byly od zákazníků firmy získány primární informace, které hodnotí celkový stav nabídky služeb, kvality jejich poskytování a zároveň definují profil typického zákazníka a jeho preferencí. Na základe získaných informací byla vytvořena opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti a byl vytvořen návrh nových služeb a samotné uvedení těchto služeb do praxe.The bachelor theses deals with sector of services, which is the impotrant factor of gaining the comparative advantage for companies taking place in market economy. First part of the work analises the historical development of the company ODŠŤAVŇOVAČE s.r.o.. (JUICERS ltd.). By using the questionnaire I get the primary informations, which evaluates the complex portfolio of services, the quality of providing and in the same time they form profile of the typical customer with his/her preferences. Persuant to these informations were created measures to promote competitive ability and new services were created and put into praxis
Klíčová slova:
konkurenceschopnost; SWOT analýza; řízení služeb; competetive ability; management of services; SWOT analysis Citace: HAKL, Jakub. Řízení služeb zákazníkům v malé firmě. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8497