Název: Marketingové využití potenciálu Jihočeského kraje a partnerských regionů v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody se zaměřením na rozvoj turismu
Překlad názvu: MARKETING USAGE OF SOUTH BOHEMIAN POTENTIAL AND PARTNER REGIONS IN FORESTRY, FISH HUNTING AND NATURE PROTECTION WITH INTENT ON TOURISM DEVELOPEMENT
Autoři: MATUŠOVÁ, Dita
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetové stránky; marketingové metody; marketingové strategie; reklama; SWOT analýza; internet presentation; marketing and management methods; marketing strategy; promotion; SWOT analysis
Citace: MATUŠOVÁ, Dita. Marketingové využití potenciálu Jihočeského kraje a partnerských regionů v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody se zaměřením na rozvoj turismu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8492

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513223


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet