Název:
Marketingové využití potenciálu Jihočeského kraje a partnerských regionů v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody se zaměřením na rozvoj turismu
Překlad názvu:
MARKETING USAGE OF SOUTH BOHEMIAN POTENTIAL AND PARTNER REGIONS IN FORESTRY, FISH HUNTING AND NATURE PROTECTION WITH INTENT ON TOURISM DEVELOPEMENT
Autoři:
MATUŠOVÁ, Dita Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se týká vytvoření nabídky služeb v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody v Jihočeském kraji a partnerských regionech. Vybrala jsem si toto téma, protože se mi zdá aktuální. Lidé si začínají uvědomovat důležitost ochrany životního prostředí. Jedním z hlavních cílů bakalářské práce bylo zjistit situaci na trhu v daném odvětví. Dále zhodnotit portfólio produktů společnosti a navrhnout marketingové strategie. Ke stanovení těchto cílů jsme používali marketingové metody, zvláště pak SWOT analýzu. Vypracováním těchto analýz se zjistily výhody společnosti Orbis Viridis, o. p. s. na daném trhu. Zároveň však poukázaly na nedostatečnou informovanost o existenci společnosti a jejích službách. Proto bylo navrženo několik marketingových strategií, především vytvoření vlastních internetových stránek, které by měly účinně rozšířit povědomí o společnosti a jejích produktech. The thesis regards to tourism service supplies in the fields of forestry, fishpond, hunting and nature protection focusing on South Bohemia and its partner regions. I chose this topic because of increasing interest in this field, especially the nature protection. One of the major aims of my thesis was to find out the current situation in this trade field and try to suggest expansion of service supplies and useful forms of advertising. For determination of these aims, we used marketing and management methods, particulary the SWOT analysis. Elaborating these analyses displayed competitive advantages of Orbis Viridis, o.p.s. company but on the other hand it also displayed absence of certain marketing strategies. This was the reason why we outlined several kinds of promotion. Initially, it would be creating of Internet presentation, that should increase public awareness about the company existence and its products and supplies in general.
Klíčová slova:
internetové stránky; marketingové metody; marketingové strategie; reklama; SWOT analýza; internet presentation; marketing and management methods; marketing strategy; promotion; SWOT analysis Citace: MATUŠOVÁ, Dita. Marketingové využití potenciálu Jihočeského kraje a partnerských regionů v oblasti lesnictví, rybníkářství, myslivosti a ochrany přírody se zaměřením na rozvoj turismu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8492