Název:
Cena jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu:
Price as instrument of marketing mix
Autoři:
NAGYOVÁ, Nela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem firmy a stanovením ceny pro malý podnik živnostnice Marie Nagyové, která poskytuje kadeřnické služby v obci Malonty. Cílem je stanovit ceny kadeřnických služeb s využitím vhodných metod. Jednou z použitých metod je stanovení ceny podle vnímání zákazníků. Pro zjištění vnímání zákazníků je využito dotazníkového šetření. Výsledky dotazníkového šetření se staly výchozím bodem pro konečné stanovení ceny.This thesis deals with the marketing mix of a firm and its price setting for a small firm the tradewoman Marie Nagyová who provides hairdressing services in the town of Malonty. The aim is to set the prices of hairdressing services, using appropriate methods. One of the used methods is the setting of prices according to customers' perceptions. To detect the perception of customers is used a questionnaire survey. The results of the questionnaire survey has become the starting point for the determination of the final price.
Klíčová slova:
cena; marketing; marketingový mix; marketing; marketing mix; price Citace: NAGYOVÁ, Nela. Cena jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14083