Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cena jako nástroj marketingového mixu
NAGYOVÁ, Nela
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem firmy a stanovením ceny pro malý podnik živnostnice Marie Nagyové, která poskytuje kadeřnické služby v obci Malonty. Cílem je stanovit ceny kadeřnických služeb s využitím vhodných metod. Jednou z použitých metod je stanovení ceny podle vnímání zákazníků. Pro zjištění vnímání zákazníků je využito dotazníkového šetření. Výsledky dotazníkového šetření se staly výchozím bodem pro konečné stanovení ceny.
Harmonizace DPH a EU; stav v roce 2006
NAGYOVÁ, Nela
V této práci se zabývám jednotným vnitřním trhem, s ním související harmonizací nepřímých daní, konkrétně daně z přidané hodnoty a DPH v ostatních zemích EU. Většina práce je věnována změnám DPH v České republice, které začaly platit po vstupu do Evropské unie. Konkrétně jde o změny sazeb, postupy při dodání a pořízení zboží a služeb a nové povinnosti podnikatelů. A v závěru práce se zmiňuji o DPH jako fiskálním nástroji v rámci EU. Diplomantka naváže na své ekonomické projekty v předmětech Mikroekonomie a Makroekonomie a rozšíří je zejména o dokumentaci DPH v rámci EU ze zdrojů Eurostatu, studií pro komisi EU a z informačních zdrojů dalších statistických a ekonomických institucí.\\

Viz též: podobná jména autorů
1 Nagyová, Natália
2 Nagyová, Nicole
1 Nagyová, Nikola
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.