Název: Analýza marketingové strategie hotelu
Překlad názvu: THE ANALYSIS OF MARKETING STRATEGY OF A HOTEL
Autoři: KUČERA, Lukáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketingová strategie.; metody z oblasti managementu a marketingu; analysis; management and marketing methods; marketing strategy.
Citace: KUČERA, Lukáš. Analýza marketingové strategie hotelu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8439

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513214


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet