Název: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
Překlad názvu: MARKETING RESEARCH OF SELECTED COMPANY
Autoři: DUSPIVOVÁ, Jitka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: balená voda; dotazník; marketingový výzkum u spotřebitele; bottled water; Marketing research of the consumers; questionary
Citace: DUSPIVOVÁ, Jitka. Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8369

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513202


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet