Název:
Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
Překlad názvu:
MARKETING RESEARCH OF SELECTED COMPANY
Autoři:
DUSPIVOVÁ, Jitka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingového výzkumu u spotřebitele pro výrobní podnik HBSW a.s. Byňov, zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem bylo zjistit chování konečného spotřebitele při koupi minerálních vod, z důvodu měnících se požadavků spotřebitelů v tomto odvětví. Součástí cíle bylo zjištění prodejnosti vybraných produktů v letní a zimní sezoně a zjištění, které vlivy působí na spotřebitele a jsou rozhodující při výběru a koupi balené vody. V marketingovém výzkumu jsem použila dotazníkovou metodu. Dotazník byl sestaven celkem z 21 otázek týkajících se spotřebního a nákupního chování. Celkem bylo osloveno 170 respondentů v Jihočeském kraji. The theme of my bachalar thesis was Marketing research of the Consumers of a selected company. The firm was the manufacturing corporation HBSW Inc. Byňov. The aim of the thesis was the exploration how the consumers act on purchase of bottled water, and the comparison of the consumption of bottled water in the summer time and in the winter time. I solved the questions e.g. what influences the end user (for example: price, flavour, advertising, packaging) and farther structure of the end user (for example: age, employment, sex or educatio). I studied the professional books and the digest of these books is in the second part of my work. The questionary had twenty-one questions. Sixteen questions appertained to the shopping behavior and consumer behavior, five questions appertained to the consumer. I used the questions with an opened end and the questions with a closed end. The obtained information was processed in the computer programme Microsoft Excel. I ascertained what new flavours would the consumers like, which flavours are the most popular, how to change the consumption of the packaged water depending on the season. All is described in the fifth part this thesis. After the data evaluation and data presentation I suggested the solution for the selected company.
Klíčová slova:
balená voda; dotazník; marketingový výzkum u spotřebitele; bottled water; Marketing research of the consumers; questionary Citace: DUSPIVOVÁ, Jitka. Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8369