Original title: Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu
Translated title: MARKETING RESEARCH OF SELECTED COMPANY
Authors: DUSPIVOVÁ, Jitka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: bottled water; Marketing research of the consumers; questionary; balená voda; dotazník; marketingový výzkum u spotřebitele
Citation: DUSPIVOVÁ, Jitka. Marketingový výzkum u spotřebitele pro vybranou firmu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/8369

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513202


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2023-01-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share