Název:
Realizace elektronického obchodu v prostředí Internetu
Překlad názvu:
Realization of e-commerce in an internet environment
Autoři:
KLEPETKO, Petr Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je vytvořena pro malou společnost, která se jmenuje Tritone a prozatím provozuje jeden kamenný obchod na malém městě. Majitel živnosti by chtěl rozšířit podnikatelské aktivitu a otevřít si internetový obchod, kde chce prodávat především zboží určené pro skateboarding. V práci je porovnáno několik možností, pomocí kterých lze e-shop provozovat. Jako nejvhodnější software byl vybrán Zoner inShop 3, neboť k obsluze programu postačují pouze základní znalosti práce s PC a na jeho základě byl obchod pro ukázku spuštěn. Dále byla vybrána vhodná počítačová sestava pro správu e-obchodu a ekonomický software Pohoda Jazz, který povede skladové zásoby, bude tisknout účtenky atd. Součástí práce je ekonomické zhodnocení projektu s odhadem tržeb. Paper is created for small company named Tritone who runs the brick and mortar business (next only shop) in a small town. The owner of the firm would like to extend his business activity on new markets (open an e-shop) and find more customers who are interested in skateboarding equipment. Commercial Zoner inShop 3 and open source Zen Cart e-shop solutions were compared. As more suitable product is classified Zoner inShop 3 mainly because of its administrator do not have to know HTML language and is provided in Czech language with a technical support. Finally on Zoner inShop 3 ground has been e-shop established. For e-shop administration PC located in shop is needed. For this purpose desktop computer with suitable software had been chosen. In addition economic software Pohoda Jazz has to be installed on computer in order to keep goods in electronic database. A part of the work is economical analysis of the project with revenue estimation.
Klíčová slova:
e-shop; ekonomický systém; kamenný obchod; živnost; brick and mortar shop; e-shop; economic system; one shop company Citace: KLEPETKO, Petr. Realizace elektronického obchodu v prostředí Internetu. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/7976