Název: Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
Překlad názvu: The event marketing and its role at formation of tourist trade's products in the Pilsner City
Autoři: DENKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing cestovního ruchu; Marketingový mix cestovního ruchu; Pivovar a Pivovarské muzeum; Produkt cestovního ruchu; Zážitkový cestovní ruch; Adventure tourism; Brewery and brewery museum; Marketing mix in tourism; Marketing of tourism; Tourist product
Citace: DENKOVÁ, Lenka. Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51308


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet