Original title: Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni
Translated title: The event marketing and its role at formation of tourist trade's products in the Pilsner City
Authors: DENKOVÁ, Lenka
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Adventure tourism; Brewery and brewery museum; Marketing mix in tourism; Marketing of tourism; Tourist product; Marketing cestovního ruchu; Marketingový mix cestovního ruchu; Pivovar a Pivovarské muzeum; Produkt cestovního ruchu; Zážitkový cestovní ruch
Citation: DENKOVÁ, Lenka. Marketing a jeho role při formování zážitkových produktů cestovního ruchu v Plzni. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/12170

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-51308


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share