Název:
Konkurenční výhoda a pozice daného podniku
Překlad názvu:
Competitive advantage and position of certain company
Autoři:
LÍBENKOVÁ, Eva Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurence mezi společnostmi, které poskytují služby a prodávají zboží pro telekomunikační společnost Telefónica 02 Czech Republic, a.s. Hlavním cílem této práce bylo určit současnou úroveň konkurenceschopnosti, a podat návrhy na zlepšení. Bylo provedeno dotazování konečných spotřebitelů s cílem zjištění přání a potřeb zákazníků. Pro spotřebitele je, dle odpovědí, nejdůležitější úroveň servisu a znalosti a schopnosti obsluhy prodejny. Nejdůležitější návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti analyzované firmy byly zlepšení prodejních a komunikačních znalostí prodejce, posílit propagaci servisního místa, používat více logo společnosti a zajistit aktuálnost internetových stránek.This thesis is focused on the analysis of competition between companies which are targeted on the rendition of services and selling goods for a telecommunication company (operator) called Telefónica O2 Czech Republic, a. s. Principal aim of this thesis was to establish the contemporary level of competitive strength of the chosen company, and propose how to improve it. In order for an objective examination, the wishes and needs of the customers were noted during questioning. According to the answers, the most important for end users is level of servicing and competence of shop assistants. The most important proposals for improvement are a greater knowledge of shop assistants in their field of expertise, reinforcement of service publicity, more visible use of the company{\crq}s logo and to safeguard the topicality of web pages.
Klíčová slova:
analýza konečných spotřebitelů; analýza konkurence; identifikace konkurentů; Konkurence; konkurenční výhoda; mapa tržního bojiště; strategie konkurentů; analysis of competition; analysis of end users; Competition; competitive advantage; identification of competitors; map of market field; strategy of competitors Citace: LÍBENKOVÁ, Eva. Konkurenční výhoda a pozice daného podniku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11857