Název:
Reklama a její význam ve firmě
Překlad názvu:
Advertising and her significancy in the company
Autoři:
PESZATOVÁ, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo pomocí zvolených dostupných prostředků a metod provést analýzu reklamy ve vybrané firmě. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Tyto informace byly získávány nejen pozorováním, ale také konzultacemi s pracovníky firmy. Firma se specializuje především na půjčování lodí a tudíž práce byla směřována ke zviditelnění reklamních prostředků firmy, které povedou k přílivu nových zákazníků a zároveň také ke snížení nákladů.The aim of this work was to analyze the advertisements in the chosen company by using selected and available means and methods. For this task I chose Ka-servis company which provided me the necessary information. This information was obtained not only watching, but also consultation with the staff of the company. The company specializes in lending boats and work was therefore directed towards raising the profile advertising funds the company, which will lead to an influx of new customers and also to reduce costs.
Klíčová slova:
firma; reklama; reklamní média; reklamní prostředky; trh; advertising; advertising funds; advertising media; company; market Citace: PESZATOVÁ, Zuzana. Reklama a její význam ve firmě. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11957