Original title: Reklama a její význam ve firmě
Translated title: Advertising and her significancy in the company
Authors: PESZATOVÁ, Zuzana
Document type: Bachelor's theses
Year: 2009
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: advertising; advertising funds; advertising media; company; market; firma; reklama; reklamní média; reklamní prostředky; trh
Citation: PESZATOVÁ, Zuzana. Reklama a její význam ve firmě. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/11957

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50989


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-08-22, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share