Original title:
Reklama a její význam ve firmě
Translated title:
Advertising and her significancy in the company
Authors:
PESZATOVÁ, Zuzana Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této bakalářské práce bylo pomocí zvolených dostupných prostředků a metod provést analýzu reklamy ve vybrané firmě. Pro tento úkol jsem si vybrala firmu Ká-servis, která mi poskytla potřebné informace. Tyto informace byly získávány nejen pozorováním, ale také konzultacemi s pracovníky firmy. Firma se specializuje především na půjčování lodí a tudíž práce byla směřována ke zviditelnění reklamních prostředků firmy, které povedou k přílivu nových zákazníků a zároveň také ke snížení nákladů.The aim of this work was to analyze the advertisements in the chosen company by using selected and available means and methods. For this task I chose Ka-servis company which provided me the necessary information. This information was obtained not only watching, but also consultation with the staff of the company. The company specializes in lending boats and work was therefore directed towards raising the profile advertising funds the company, which will lead to an influx of new customers and also to reduce costs.
Keywords:
advertising; advertising funds; advertising media; company; market; firma; reklama; reklamní média; reklamní prostředky; trh Citation: PESZATOVÁ, Zuzana. Reklama a její význam ve firmě. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/11957