Název:
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Analyse of tools of marketing Mix in a selected company
Autoři:
ŠIKOVÁ, Vladimíra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Téma mé bakalářské práce se nazývá {\clqq}Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku``. Za konkrétní podnik jsem si zvolila KDS Sedlčany. KDS má ve své nabídce kuchařské a řeznické nože a potřeby, nůžky pro domácnost i zahradnické náčiní.Hlavním cílem bakalářské práce je popis marketingového mixu. Vedlejším cílem je zhodnocení marketingového mixu a sestavení SWOT analýzy podniku.The topic of my bachelor's theses is named {\clqq}Analyse of tools of marketing Mix in a selected company``. I chose KDS Sedlčany. In KDS supply there are cook and butchery knives and other equipment, scissors and garden equipment. Main target of the work is charakterisation of marketing mix. The consequential target is the assesment of marketing mix and the assembly SWOT company analysing.
Klíčová slova:
cena; distribuce; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt; distribution; marketing mix; price; product; promotion Citace: ŠIKOVÁ, Vladimíra. Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku. České Budějovice, 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/11830