Název:
Útočná reklama v politickém marketingu
Překlad názvu:
Attack Advertising in Political Marketing
Autoři:
ONDŘEJ, Tomáš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce analyzuje a shrnuje využívání útočné (negativní) politické reklamy v České republice v roce 2009. Druhá polovina práce je zaměřena na zjištění a analyzování postojů českých potenciálních voličů k negativní politické reklamě.This bachelor thesis analyzes and summarizes the use of attack (negative) political advertising in the Czech Republic during 2009. The second part of paper is concentrated on the discovery and analysis of the standpoints of the potential Czech voters toward the negative political advertising.
Klíčová slova:
anonymní negativní reklama; negativní politická reklama; postoje potenciálních voličů; srovnávací reklama; útočná politická reklama; anonymous negative advertising; attack political advertising; comparative advertising; negative political advertising; standpoints of potential voters Citace: ONDŘEJ, Tomáš. Útočná reklama v politickém marketingu. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15586