Název: Hodnocení jako cesta k sebepoznání nejen ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Překlad názvu: Assessment as a way to self-knowledge not only in the teaching of mathematics at the first stage of elementary school
Autoři: Handíková, Karolína ; Kvaszová, Milena (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formativní hodnocení; Hodnocení; hodnotící dotazníky; kritéria; sebehodnocení; vrstevnické hodnocení; vzdělávací cíle; zpětná vazba; žák prvního stupně ZŠ; Assessment; criteria; educational goals; evaluation questionnaires; feedback; first grade student; formative assessment; peer assessment; self-assessment

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175376

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-508939


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-09-28, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet