Název:
Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.
Překlad názvu:
Analyse microenvironment company Jitona, Inc.
Autoři:
ALEXOVÁ, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s. je zjištění postavení vybrané firmy na českém trhu co se týče oblasti konkurence, zákazníků, dodavatelů, a distribučních cest za pomoci Porterova modelu pěti sil. Dílčím cílem práce je provedení dotazníkového šetření formou náhodného výběru respondentů. The main tendency of bachelor is {\clqq}Analysis microenvironment company Jitona, Inc.``. After get up technical books and obtain needed information by company Jitona, a. s. I decided to do analysis through the use of Five Forces Porter model.
Klíčová slova:
analýza mikroprostředí; marketingové prostředí; mikroprostředí; analyse microenvironment; marketing environment; microenvironment Citace: ALEXOVÁ, Lenka. Analýza mikroprostředí firmy Jitona, a. s.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/15167