Název: Role knižních influencerů ve vztahu k nakladatelům, knihkupcům a čtenářům
Překlad názvu: The role of book influencers in realation to the publishers, booksellers and readers
Autoři: Fejfarová, Adéla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Zavřelová, Monika (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bookstagram; knihkupci; Knižní influencer; knižní recenze; literatura; marketing; nakladatelé; nová média; sociální sítě; čtenáři; Book influencer; book reviews; booksellers; Bookstagram; literature; marketing; new media; publishers; readers; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/174494

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-506924


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-07-24, naposledy upraven 2023-12-24.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet