Název:
Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.
Překlad názvu:
Introduction of a new product on the pharmaceutical market.
Autoři:
BROŽ, Michal Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci se zabývám procesem uvedení nového výrobku na farmaceutický trh, a to jak z teoretického, tak i z praktického hlediska. Jedná se o produkt Echinacea 100 + vitamin C společnosti AROMATICA CZ s.r.o. V praktické části pohlížím na problematiku převážně z hlediska 4P. Závěr práce obsahuje zhodnocení postupu uvedení produktu na trh a návrh možných změn.This bachelor thesis focuses on an introduction of a new product of the AROMATICA CZ s.r.o. company on the pharmaceutical market. The aim of the thesis is to analyze the process of the introduction of the product and suggest possible improvements.
Klíčová slova:
cena; distribuce; farmaceutický trh; marketing; produkt; propagace; distribution; marketing; pharmaceutical market; price; product; promotion Citace: BROŽ, Michal. Uvedení nového produktu na farmaceutický trh.. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14970